РЕФЛЕКСИВНА
ТАБЛИЦЯ ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 3 клас
Після вивчення теми
«Слово. Значення слова» , я____________________:
|
Знатиму |
Умію це робити |
Все ще тренуюся,
слід покращити свої знання |
Потребую допомоги, треба попрацю- вати додатково |
Оцінка вчителя |
1 |
Які слова називаються
синонімами та антонімами. |
|
|
|
|
2 |
Що є слова, які мають кілька
значень |
|
|
|
|
|
Умітиму |
|
|
|
|
1 |
знаходити в тексті слова з
прямим і переносним значенням. |
|
|
|
|
2 |
добирати 1-2 синоніми
або антоніми до поданого слова |
|
|
|
|
3 |
розпізнати багатозначні слова
і пояснити їх різне значення |
|
|
|
|
4 |
назвати слова, які звучать
однаково, але мають різне значення |
|
|
|
|
5 |
користуватися навчальними
словниками |
|
|
|
|
|
Застосовуватиму |
|
|
|
|
1 |
у власних висловлюваннях під час написання творів влучні слова |
|
|
|
|
РЕФЛЕКСИВНА ТАБЛИЦЯ
ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 3 клас
Після вивчення теми «Іменник» я___________________________:
|
Знатиму |
Умію це робити |
Не зовсім
засвоїв, слід покращити свої знання |
Потребую
допомоги, треба попрацю- вати додатково |
Оцінка вчителя |
1 |
Що таке іменник |
|
|
|
|
2 |
Що є іменники, які не
змінюються за числами, вживаються тільки в однині або тільки в множині. |
|
|
|
|
|
Умітиму |
|
|
|
|
1 |
Розрізняти іменники - назви
істот і неістот. |
|
|
|
|
2 |
Розрізняти власні і загальні
назви. |
|
|
|
|
3 |
Записувати власні назви. |
|
|
|
|
4 |
Визначати рід іменників. |
|
|
|
|
5 |
Змінювати іменники за
числами. |
|
|
|
|
6 |
Розпізнавати іменники у тексті. |
|
|
|
|
7 |
Самостійно добирати іменники,
ставити до них запитання. |
|
|
|
|
|
Застосовуватиму |
|
|
|
|
1 |
Доречно вживатиму іменники у
власному мовленні. |
|
|
|
|
РЕФЛЕКСИВНА ТАБЛИЦЯ ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 3 клас
Після вивчення теми «Будова слова » я_____________________________:
|
Знатиму |
Умію це робити |
Не зовсім
засвоїв, слід покращити свої знання |
Потребую
допомоги, треба попрацювати додатково |
Оцінка вчителя |
1 |
Роль закінчення, кореня,
префікса, суфікса у слові. |
|
|
|
|
2 |
Що таке основа слова. |
|
|
|
|
3 |
Які слова називаються
спільнокореневими |
|
|
|
|
4 |
Що слова можуть мати нульове
закінчення. |
|
|
|
|
5 |
Що таке чергування звуків. |
|
|
|
|
6 |
Коли у словах пишуться
префікси с-, з- |
|
|
|
|
|
Умітиму |
|
|
|
|
1 |
Розрізняти спільнокореневі
слова і форми того самого слова |
|
|
|
|
2 |
Правильно записувати слова з
ненаголошеними голосними –е-, -и- в корені слова. Підбирати перевірне слово. |
|
|
|
|
3 |
Перевіряти написання слів з
ненаголошеними е-, и- за словником. |
|
|
|
|
4 |
Позначати префікс у словах. |
|
|
|
|
5 |
Утворювати слова за допомогою
префіксів. |
|
|
|
|
6 |
Розрізняти префікси і
службові слова, правильно їх писати. |
|
|
|
|
7 |
Правильно записувати слова з
префіксом роз-, без-, з-, с-. |
|
|
|
|
8 |
Писати слова з апострофом
після префіксів і правильно їх переносити . |
|
|
|
|
9 |
Утворювати слова за допомогою
суфіксів. |
|
|
|
|
10 |
Робити розбір слова за
будовою. |
|
|
|
|
РЕФЛЕКСИВНА ТАБЛИЦЯ ОЧІКУВАНИХ
РЕЗУЛЬТАТІВ 2 клас
Після вивчення теми «Іменник »
я_____________________________:
|
Знатиму |
Умію це робити |
Не зовсім
засвоїв, слід покращити свої знання |
Потребую
допомоги, треба попрацю- вати додатково |
Оцінка вчителя |
1 |
Що таке іменник. |
|
|
|
|
2 |
На які питання відповідають
іменники. |
|
|
|
|
|
Умітиму |
|
|
|
|
1 |
Ставити питання до назв
предметів. |
|
|
|
|
2 |
Добирати слова-назви
предметів. |
|
|
|
|
3 |
Розрізняти слова, які відповідають на питання хто? і
що? |
|
|
|
|
4 |
Відшукати з поданих слів іменники. |
|
|
|
|
5 |
Писати велику букву у
власних та малу букву у загальних назвах. |
|
|
|
|
6 |
Змінювати іменники так, щоб
вони називали один предмет чи багато. |
|
|
|
|
|
Застосовуватиму |
|
|
|
|
1 |
Доречно вживатиму іменники у власному мовленні. |
|
|
|
|
РЕФЛЕКСИВНА ТАБЛИЦЯ ОЧІКУВАНИХ
РЕЗУЛЬТАТІВ 2 клас
Після вивчення теми « Прикметник»
я_____________________________:
|
Знатиму |
Умію це робити |
Не зовсім
засвоїв, слід покращити свої знання |
Потребую
допомоги, треба попрацю- вати додатково |
Оцінка вчителя |
1 |
Що таке прикметник. |
|
|
|
|
2 |
На які питання відповідають
прикметники. |
|
|
|
|
|
Умітиму |
|
|
|
|
1 |
Виписувати з поданих слів
назви ознак предмета. |
|
|
|
|
2 |
Добирати прикметники до
поданих іменників. |
|
|
|
|
3 |
Утворювати прикметники від
поданих слів. |
|
|
|
|
4 |
Розпізнавати близькі за
значенням прикметники. |
|
|
|
|
5 |
Змінювати прикметники за
числами. |
|
|
|
|
6 |
Добирати прикметники, протилежні за значенням. |
|
|
|
|
7 |
Пояснити пряме і протилежне значення прикметників. |
|
|
|
|
|
Застосовуватиму |
|
|
|
|
1 |
Доречно вживатиму іменники у власному мовленні. |
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар